30 Nov 2011

Vorbe vs fapte - opiniile clientilor

Daca intrebam 100 de manageri de companii cat de important este feedback-ul clientului, cel putin 90 vor raspunde foarte important.

Totusi, 70-80 dintre cei 100 nu fac nimic pentru a colecta un feedback de la clienti. Se multumesc in schimb cu feedback-ul celor de la vanzari care stiu cel mai bine ce vrea clientul. 

Trecand peste paradoxalul situatiei, din experienta Neomar feedback-ul clientilor este crucial. Cum putem sa va sprijinim in preluarea unui feedback eficient?
- formular de feedback dupa fiecare tranzactie (punem aici un exemplu de formular de feedback). Aplicabil atat business-urilor cu componenta online cat si offline.
- evaluarea punctuala a proiectelor / etc (in cazul proiectelor de dimensiuni mai mari)
- interviuri de feedback (telefonice / telefon-internet) pentru evaluarea companiei

Beneficii:
- loialitatea clientilor in crestere
- produse mai bune, mai bine adaptate
- imbunatatirea unor aspecte neconforme